01 Αυγ Και τώρα τι μετά τη ‘μικρή ΔΕΗ’; Ένα νέο ‘μέτωπο’ για την βιωσιμότητα της περιοχής μας! (του Λ. Ιωαννίδη)
[caption id="attachment_2219" align="alignleft" width="150"]
Ιωαννίδης Ελευθέριος[/caption]
Πριν από λίγες βδομάδες όλοι οι τοπικοί φορείς υπερβαίνοντας τις διαφορές μας στα θέματα ενέργειας διαμορφώσαμε ένα μέτωπο απέναντι στην περαιτέρω ιδιωτικοποίηση – ή καλύτερα εκποίηση – της ΔΕΗ. Ας σημειωθεί ότι η ανταπόκριση του κόσμου για ακόμη μια φορά ήταν μέτρια (και η αδυναμία των φορέων να τον κινητοποιήσουν φανερή), γεγονός που πρέπει να προβληματίσει όλους μας.
Παρά την ψήφιση του νομοσχεδίου είναι σαφές πως το θέμα δεν έληξε και θα μας απασχολήσει στο άμεσο μέλλον. Σε κεντρικό επίπεδο χαμηλά στην ατζέντα έμειναν οι επιπτώσεις στις ανθρακοπαραγωγές περιοχές και τα προνόμια της ΔΕΗ που “κληρονομούν” οι νέοι ιδιώτες μέτοχοι, αλλά και το μοντέλο ηλεκτροπαραγωγής που θέλουμε για τα επόμενα χρόνια και ο ρόλος των ΑΠΕ και του λιγνίτη!
